7/03/2014

Nevinné - Sara Shepardová

Autor: Sara Shepardová
Originální název: Flawless
Série: Pretty Little Liars (2)
Nakladatelství: BB/art, 2011

ČTYŘI ROZTOMILÉ MALÉ LHÁŘKY SKRÝVAJÍ DOST TEMNOU MINULOST. Spencer přebrala kluka vlastní sestře. Aria sní o učiteli angličtiny. Emily se zakoukala do holky, co je na škole nová. Maya je… víc než jen kamarádka. A Hanna je schopná zvracet, jen aby byla stále krásná. Společné mají nejedno tajemství, jenže… to nejhorší je příšerné. A pravda nesmí vyjít najevo.
Proč bych měla mlčet? Zasloužily by si pykat. Každé zmuchlané psaníčko a každá podivná zpráva přichází ode mne. Já roztomilým malým lhářkám srazím hřebínek. Věřte mi. Vím toho na nich dost, abych je pohřbila zaživa.



Sara Shepardová

Sara Shepardová absolvovala Newyorskou univerzitu a získala titul MFA z tvůrčího psaní na Brooklyn College. První románovou řadu Roztomilé malé lhářky inspirovalo její dětství ve Filadelfii v Main Line. Nějakou dobu žila spolu s manželem a psy ve městě Tucson v Arizoně, kam je zasazen příběh její nové řady Hra lží, a zpátky do Main Line se přestěhovala teprve nedávno. Psaní se věnuje od okamžiku, kdy se naučila písmenka. V mládí ovšem snila o kariéře seriálové hvězdy, návrhářky stavebnice LEGO, filmařky nebo redaktorky v časopise…

Děj a postavy

Budu upřímná. Od první knihy se toho s postavami moc neudálo, tedy nějak extra se nezměnili. Samotný děj byl oproti prvnímu dílu o něco slabší, ale přesto hezky čtitelný, i když napínavost mu tam trochu chyběla. Hodně se teď řešili osobní problémy lhářek, ještě každá řeší A tak nějak hodně sama za sebe. A ani trochu se neděje to na čem se domlouvali, přesto dokážu říct, že mne kniha bavila. Nejvíce asi Hannino a Ariino vyprávění, protože mě jejich životy nadchli zatím nejvíc - v knize. Obě dvě totiž řešili krizi rodiny - to jich řešilo o něco víc - ale takové docela "běžné" krize, že si Ariin táta našel novou přítelkyni a tak. Hanna ta si myslela, že se s ní snaží její otec, který odešel od ní a její mámy, napravit, to že se s ní tak dlouho nevídal. Spencer zase řešila to, že ji její vlastní rodina "vydědila" protože přebrala své sestře kluka - snoubence. Emily ta měla naopak dost řešení Mayi a Tobyho. Holky také začínají tušit, kdo by mohl být tajemným A, ale jejich nejnovější teorie se ukáže, jako nepravdivá, díky čemuž nás konec navnadí na další díl.

Hodnocení

Jak už jsem říkala, Nevinné byly dobré, ale přesto mi první díl přišel lepší, ovšem kdyby Shepardová neudělala takovýhle zvláštní konec, dala bych knize pouze dvě hvězdy, ale díky konci si zaslouží moc hezké tři hvězdičky, protože se mi knížka stále dobře četla, ale teď to bylo z velké části, takové oddechové ne nějak extrémně napínavé.

2 komentáře:

  1. Knihy jsme ještě nečetla,ale na seriál jsem koukala :)

    OdpovědětVymazat
  2. První díl jsem nečetla, ale znám to jako seriál, který mám ráda. Recenze je podařená, tak nějak jsem čekala, že to bude horší, než první díl. :)

    OdpovědětVymazat