9/13/2014

Měsíční chvástačka: Srpen


Jelikož už nám srpen skončil před nějakou tou chvilkou a já jsem nenatočila chvástačku, rozhodla jsem se, že kvůli počtu pořízených knih ji přeci nevynechám! Bohužel se mi točit nechtěla, protože by to bylo na dlouho a raději jsem vzala do ruky foťák a všechny úlovky hezky nafotila :).

Tolik knížek mám asi hlavně proto, že jsem v srpnu měla svátek, takže mě rodinka obdarovala a já jsem taky obdarovala sebe. To jsou totiž ty každotýdenní návštěvy Levných knih a nacházení nových zajímavých obdchůdků, kde si u nás v Plzni koupíte nějakou tu knížku. Což mi připomíná, že jsem také při jedněch svých toulkách po náměstí objevila zajímavé místo. Je to takový roztomilý antikvariát s knihkupectvím v jednom. Ale, co je nejlepší - ten antikvariát je v takovém jakém si druhém patře, prostě vyjdete po schodech nahoru a kolem zdí jsou dva úzké chodníčky z prken, na jedné straně se zábradlím a na té druhé s policemi plnými různých knih, ne jenom těch starých. Pak tam taky mají hned vedle schodů regál s poezií a za schody další dva takové chodníčky. Je to tam prostě paráda, i když se tam zatím chodím jenom koukat. Další zajímavé místečko, odkud jsem si už knížky odnesla, je obchod zvaný Knižní outlet a tam je to opravdu něco. Našla jsem tam knihy, které mi dělalo problém objevit i v knihovně. Ne moc staré, ale zajímavé. Opravdu zajímavé.

A teď už k mé srpnové chvástačce. Knížek se mi za srpen nahromadilo deset a já z nich zatím přečetla jen tři a čtvrtou teprve čtu. Jsem ostuda, já vím.

První knížky, které jsem si pořídila já byly tyhle dvě. Bukowski mi dělal společnost na začátku srpna a já si opět v jeho básních našla své favority, objednávala jsem si ho přes Neoluxor, protože to bylo jediné knihkupectví, kde tyhle Básně měly, jinak všude vyprodáno. Na Vidím to, co vrah (recenze) jsem narazila při jednom prolézání Levných knih a když jsem viděla tu směšnou cenu - asi třicet korun - okamžitě jsem knížku kupovala. To by byl hřích ji tam nechat.

Následovala návštěva toho již zmiňovaného Knižního outletu a tam jsem jenom zůstala koukat s otevřenou pusou na to, co jsem tam objevila. Spiknutí 365, už je to nějakou dobu - asi dva roky - co jsem narazila na tuhle sérii v knihovně, ale neměli první díl (Leden) a já se na to vykašlala, jenže se mi ta série docela líbila. A pak jsem na ní narazila, prostě jsem si musela koupit aspoň nějaké díly, takže jsem sáhla po prvních pěti, jelikož jsem u sebe neměla tolik peněz a těhle pět mě vyšlo asi na padesátku, bohužel to byly poslední peníze, co jsem ten den měla, protože crosscafe. Plánuju si jít někdy pro zbytek dílů, abych je měla všechny. Ale řekněte, nevypadají ty obálky skvěle akčně? :3 Já osobně je děsně žeru^^.

Tohle už jsou knihy, o které jsem si řekla k svátku. Zůstaň se mnou byla jasná volba po shlédnutí traileru a Esej, no sotva jsem si všimla, že vyšla, už musela okamžitě být v mé knihovně, protože ta obálka... DO-KO-NA-LO-ST. A mám mluvit o Ohni? Asi před rokem se o téhle švédské fantasy hodně mluvilo a já jsem minulé léto četla první díl, Kruh. Oheň jsem si chtěla taky půjčit z knihovny, ale když jsem si ho na buxu zadala jen tak ze srandy a všimla si toho, že je ve výprodeji, okamžitě jsem běžela za sestrou, jestli mi ho koupí k svátku a taky, že jo. Mě osobně toto švédské fantasy nadchlo a těší mě, že je to taková bichlička, protože knihu tlustší, než 300 stran jsem už dlouho nečetla a Oheň má něco málo přes šest set :).

Tady už je všech deset knih hezky spolu :). 

Děkuju za přečtení, Berry.


1 komentář:

  1. Dej mi adresu toho antikvariát-obchodu :D ! HNED!
    Jop, Levné knihy žeru, i když kradou práva :D Vidím to co vrah tam měli za 30 korun, což je super :))

    Dneska se cítím po té hromadě komentů na tvém blogu vyčerpaně. Koukej si je aspoň přečíst :D

    Měj se,
    Zoey ^^

    OdpovědětVymazat