4/13/2015

ERROR - 1.kapitola


{NIKKI}

To nejhorší, co může přijít je, že se vás pokusí zabít. Ale jen v případě, že jste dcera zkorumpovaného právníka, jež zastupuje prakticky všechny hodnostáře v Evropské unii. Očividně jsem si myslela správně, že mne sledují, protože už jsem několik týdnů cítila v zádech něčí pohled, stále. Jedno místo kam se v takovém případě schovat? Nákupní centrum. 

Nákupní centrum Washeer bylo to z nejpříhodnějších, protože v něm lidi doslova tekly proudem. Jako nekončící nádoba s dresinkem. Washeer nestojí v centru Londýna moc dlouho, ale lidé si ho opravdu oblíbili. Snad jedna z mála výhod, že Anglie přistoupila na tu dohodu s Evropskou unií, že bude mít hlavní slovo, zatímco v celé Evropě se bude mluvit anglicky. Jednoduchá a prostá dohoda, která se britskému parlamentu docela zalíbila. Buď to anebo válčit. Člověk si moc nevybral. 

Otec byl někde v Toweru nebo Buckinghamském paláci, takže jsem měla k dobru celý den, abych se mu mohla vyhnout. Nesnášela jsem otce, tedy jako trochu ráda jsem ho měla, ale… začal se o mne zajímat po třinácti letech a to ještě na popud mé mámy, která ho tak trochu vydírala. Teď jsem kvůli tomu musela žít s otcem a jeho přítelkyní. Nesnášela jsem ji, otce jsem jak takž zvládala, ale Cathy mi lezla na nervy. Neskutečným způsobem. 

Ve Washeeru mne přešel pocit bodavého pohledu v zádech a já se konečně uvolnila. Žít v Anglii rozhodně špatné nebylo, ale byl to podstatný rozdíl proti střední Evropě. Všechno tu bylo takové lepší. Asi proto, že leží tak daleko od Smithovy továrny na zbraně. Chloubu Evropské unie, díky níž si připsala nadvládu nad světem. Jen malou. Ale i tak docela významnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat