4/20/2015

ERROR - 2. kapitola



{NIKKI}

Útočník/osoba/člověk/zločinec/vetřelec nehodící se škrtněte, mi nedovolil ustoupit. Přitiskla jsem se na dveře a snažila se setřást jeho dlaň z mé pusy. Pokus s ním bojovat taky nebyl nejlepší. Převyšoval mě zhruba o hlavu a svalová hmota mu rozhodně nechyběla. Vlastně se dalo říct, že jsem ztuhla na místě. Koukal na mne ze tmy, protože za tu dobu stačila světla zhasnout. Neměl žádnou masku, takže jsem byla úplně mimo, většina únosců nebo vrahů bývá maskovaná ne? A myslím, že by měl být, aspoň v té situaci, že tady máme kamery snad všude, kde se dá. 

„Pššt.“ 

Zamumlal na mne. Věnovala jsem pohled to, jako vážně?, a konečně se mi povedlo z pusy sundat jeho ruku. „Co má tohle sakra znamenat?!“ vyjela jsem na něj okamžitě. Nebála jsem se, nevypadal, že by mi chtěl ublížit.

Žádné komentáře:

Okomentovat