11/28/2013

Proč zrovna teď?

Jaj, to je otázka. Proč zrovna teď? Jenže, co zrovna teď? Nejde tu o stěhování, ale jen o jakési předchozí opatření. Jasně, teď asi nikdo nechápe o čem mluvím, tak já to tedy vysvětlím. Tenhle blog bude fungovat, ale souběžně s tím, co mám na blogu.cz. Jelikož blog.cz mívá občas trochu nemístné problémy, tak mi to začíná pomalu - velice rychle - štvát. A tak se chci pomaloučku přesouvat sem na blogspot. Napřed teda blogy budou fungovat souběžně, já si sem přestěhuji své příběhy a podobné. Možná i ty recenze, poslední dobou jsou vlastně docela dobrý :). Takže to jsem objasnila situaci, jo a ještě jsem tenhle blog přejmenovala z berrys-library.blogspot.cz na berrysin.blogspot.cz. Ani nevím proč, asi protože to nebude celé jenom o recenzích na knihy, alenejvíc asi o příbězích.
Berry

Žádné komentáře:

Okomentovat