2/14/2014

Velen- furt to píšu blbě.



Ach jo.
Určitě už jste na tohle téma četli za dnešek a za tenhle týden vůbec, tolik článků, že už vás ten můj nebude vůbec bavit, ale víte, co? Já abych pravdu řekla ráda bych se k tomuhle taky vyjádřila. Ano Valentýn nebo jak píšu já Velentýn - asi si teď říkáte "what the hell is it?!" - je prostě den, jako každý jiný. Nejsem proti němu, ani nikoho nenutím, aby ho se mnou slavil - i když radost by mi to udělalo :) - ale i tak mi to přijde hezký, že aspoň pro jednou mužské pohlaví trkne, že by teda mohl tu kytku koupit. Nebo aspoň říct něco v tom smyslu, že svou drahou polovičku miluje. Já vím, proč to neudělá i v jiný naprosto normální den? Protože mužské pohlaví na tohle většinou moc není a tak když je to napsané v kalendáři, tak snad no. A to je asi všechno, co bych o Valentýnu - jé konečně pro jednou dobře :3 - řekla. Velentýn je prostě zvláštní, někdo ho ignoruje, někdo miluje, jiný nesnáší a další ho celý probrečí, protože je single. Jak už jsem na začátku říkala, mě je to jedno, ráda bych, nejspíš mám i s kým, ale nevadí mi, když ho neslavím. Vlastně mi tak přijde, že Velentýn je takový ten bonus k narozeninám a svátku. A co si mé kreslení myslí o Velentýnu?

Nic extra, jen čmáranice na čtvrt hodinky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat