12/16/2014

Christmas wishlist

Ho, ho, ho!

Berry je konečně zpátky s nějakým kloudným článkem, tentokrát s Christmas wishlist! Ke každé knížce jsem i něco napsala, a snad mi i poradíte, co za to opravdu stojí a co ne :).



Jsem zlomená je pokračováním Roztříštěné, která mne vlastně docela bavila, sice ode mne získala poněkud nižší hodnocení, ale i tak jsem zvědavá, co se bude s Juliett dál dít. Někteří říkali, že to bylo super, lepší než první díl, jiní zase, že to stálo za nic. A tak, když je celá trilogie venku, jsem si řekla, co si takhle napsat o poslední dva díly, abych si udělala vlastní názor.

Jsem rozohněná stejný důvod jako u Zlomené, jelikož je to třetí díl, bylo jasné, že bude na seznamu také. I když ta obálka je taková... zvláštní, je krásná, ale takovým podivným způsobem. Nelíbí se mi totiž ten výraz té dívky, první díl měl stejně nejhezčí obálku :).

Ohnivé srdce pokračování úžasné série Pokrevní pouta, která je spin-offem Vampýrské Akademie. Mě Pokrevní pouta nadchla, celkově se mi to vypravování ze Sydneyina pohledu líbí, je to vážně něco a navíc Adrian (:3).

Stříbrné stíny tušíte správně, že si je přeji kvůli tomu, že jsou pokračováním. Domino mi udělalo obrovskou radost, že je vydalo ještě tenhle rok a takhle krásně před Vánoci, k těmhle dvěma dílům jsem si udělala velký puntík, aby mamka - tedy Ježíšek :D - věděla, že po Srdci a Stínech opravdu toužím.

Sukuba 1 - Trápení ach ty výprodeje na buxu. Nejhorší je, že o všech třech Sukubách a ještě čtyřech knihách vím, že je s 90% pravděpodobností dostanu. Jsou už doma v té velké krabici od buxu u rodičů v ložnici. K tomu jsem je byla s mamkou vyzvednout na Zásilkovně, upřímně fakt mě tohle ubíjí, když vím, že jsou na dosah. A hlavně si první tři Sukuby kupuji kvůli tomu, že je napsala Richelle, ona je vážně božská a zatím všechny její knihy mě neuvěřitelně bavily :).

Sukuba 2 - Na vrcholu důvod přání si této knihy, je stejný, jako té první, prostě výprodejový bux a Richelle :3, i když o děj jde taky. Líbí se mi ten nápad, i když už je taky tak stopadesátkrát použitý, já však věřím, že Richelle jej dokázala zpracovat velmi dobře.

Sukuba 3 - Sny už mě snad přestávají napadat další důvody, proč si je přeji, ale prostě už se neskutečně těším, až budou v mé knihovničce :))

Čarodějka stínů narazila jsem na ni čirou náhodou, také na buxu a anotace se mi zalíbila a obálka se mi zalíbila, i když druhý díl má stejně o trochu lepší.

Tanec stínů přesně přes druhý díl jsem našla i ten první, a ten druhý mě uhranul obálkou. Přijde mi překrásně tajemný a navíc ta žena, která má zobrazovat Alex Craft, tady vypadá daleko lépe, než na obálce prvního dílu.

Dotkni se temnoty zase mě zfascinovala (existuje vůbec tohle slovo? :D) obálka knihy, tajemná a tajemná. A tajemné obálky jsou super, i anotace je zajímavá, takže se těším :).

Unesena stínem pokračování série Cassie Palmer, která mě celá nadchla, když jsem si četla všechny anotace, řekla jsem si: tohle si prostě musím přečíst a tak na tom chci zapracovat.

Dárce v kině byl film, neviděla jsem, kamarádka knihu četla, byla z ní nadšená. Dárce je krátká kniha, která je prý úžasná, chtěla bych si jí opravdu moc moc přečíst, ale myslím, že pod stromeček jí nedostanu, možná si ji pak po svátcích koupím.

Sága Stmívání: Oficiální ilustrovaný průvodce možná si říkáte, že je to zvláštní chtít tuhle knížku, ale mají ji v Levných knihách za 49,- a já už ji nějakou dobu chtěla. Je to opravdu super, protože průvodce napsala sama Meyerová a moc bych chtěla mít všechny její knihy doma :). *koupila bych si sama sobě*

Andělé noci také Levné knihy, asi za 69,- myslím, děj je zajímavý a hlavně ta obálka, tajemná, tajemná a moje budoucí knížečka.*koupila bych si sama sobě*

Andělé noci: Zrádce mám tušáka, že v Levných knihách byla taky, za stejnou cenu, jako první díl, tak proč si rovnou nepořídit i druhý? :) *koupila bych si sama sobě*

Zář další úlovek z Levných knih, který se prostě nějak probojuje na poličku v mé knihovně, bože musí! Chci si přečíst zase něco láskou a anděly šmrncnutého! *koupila bych si sama sobě*

Cizinka proč to vypadá tak zajímavě? Proč? Protože je další z těch, které by se měly někdy objevit v mé knihovně, protože mě učarovaly :) *koupila bych si sama sobě*

Tak padne náš svět už mám dávno přečtený, ale byl natolik dobrý, že jsem zatoužila po svém vlastním výtisku a Levné knihy mi zase plní sny, mají ho tam a já už týden odolávám tomu koupit si ho, abych si mohla tuhle žlutou krásku vystavit :)). *koupila bych si sama sobě*

Vím tohle byl vyčerpávající článek - asi nejdelší, co jsem zatím na Berrysinu napsala - a co si o těch knihách myslíte vy? Dobrý výběr? Nebo špatný? 

A všem vám přeji nádherné vánoce a ať najdete pod stromečkem všechno, co jste si přáli! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat