12/06/2014

Problémy knihomolů - Úvod

Už dlouho jsme tu neměli nějaký projekt z mé ctěné hlavičky a nyní jsem konečně něco sesmolila, tak se na to vrhneme!


Co to bude? Problémy knihomolů bude série příběhů o různých knihomolských problémech. Nejvíce to budou krátké příběhy ze života knihomolky Lenky, která nás celý tímto seriálem bude provázet. Příběhy bude kolikrát doprovázet nějaký kraťoučký komiks či Lenčino doporučení/ponaučení, samozřejmě všechno kresleno a psáno mou nešikovnou rukou.

To jsem já, knihomolka Lenka :)
Kdo je knihomolka Lenka? Lenka je fiktivní postava, kterou jsem si pro tento seriál - či projekt chcete-li – vymyslela. Lenka je typický knihomol, miluje čtení knih, černý čaj a dlouhé zimní večery. Ráda cestuje a okupuje knihkupectví i v jiných zemích, než u nás. Povětšinou se ke svému okolí chová mile, ale občas jí to ujede a dokáže být pěkně sarkastická. Ovšem doufá, že si ji oblíbíte a budete s ní sledovat různé problémy knihomolů, s nimiž se nejspíš všichni potýkáme.

Jak často budou Problémy knihomolů vycházet? Pokusím se je dělat jednou týdně a nový díl by měl vycházet každou neděli, přesný čas nemám, ale to snad nevadí.


To je asi všechno, co jsem vám k tomu chtěla říct, doufám, však že vás můj výmysl zaujal a že vyčkáte neděle, abyste zhlédli první díl. Budu z toho mít velkou radost, když se podíváte a vyjádříte svůj názor a Lenka určitě bude mít radost také!

Knihám zdar!
Vaše Berry

Žádné komentáře:

Okomentovat