5/05/2013

Všechny barvy Země - Beth Revis

Autor: Beth Revis
Originální název: Shades of Earth
Série: Vesmír (3)
Nakladatelství:  CooBoo, 2013

anotace z cooboo.cz
Amy a Syn konečně opustili skličující zdi vesmírné lodi Universum. Jsou připravení začít znovu, vybudovat si nový domov – na Zemi Centauri, planetě, ke které musela Amy plout přes celý vesmír. Ale nová Země není rájem, v který doufala. Jsou tu obrovští pterodaktylové, květiny, jejichž vůně vás paralyzuje, a tajuplné ruiny, které skrývají mnohem více, než se na první pohled zdá. A největší tajemství? Že by na této planetě nebyli sami? A pokud chtějí zůstat, budou muset bojovat!



Nádherný konec! Tahle série, no xakru! Já ji žeru a tenhle díl byl jednoznačně ze všech nejlepší! Beth chtělo by to aspoň ještě kraťoulinký pokračování. Protože tahle knížka je neskutečná. Neskutečná je Země Centuri, neskutečná je Beth a její nádherný svět, který dokázala vytvořit už na palubě Universa.

Všechny barvy Země jsou opravdu neskutečným vyvrcholením celé série. Doslova jsem seděla ke knize úplně přilepená a zhltla jsem ji za ani ne tři dny. Stránky jsem četla po stovkách a nemohla jsem přestat. Zemi Centuri jsem si živě dokázala představit, dokázala jsem si představit úplně všechno co zde Beth popisovala. Popravdě se přiznám, že jsem od šedesáté osmé kapitoly popotahovala. Bylo to v těhle chvílích tak smutné.

Ale ten konec...! Nevím kolik vám toho můžu říct, ale prostě to byl jeden z těch nejúžasnějších konců, ne počkat vlastně to byl prostě ten nejúžasnější konec. A je.

Celá tahle knížka pro mě byla jedním velkým překvapením za druhým a už se těším až budu mít chvíli a otevřu ji znovu na první stránce. Až znovu prožiju tohle dobrodružství na Zemi Centuri, až znovu budu ronit slzyčky nad tím, co Revisová provedla a při tom budu vědět jak to skončí. Prostě Všechny barvy Země jsou úžasné. Nemám jim, co vytknout a stejně jako tak Beth, ale jak říkám měla by rychle něco připsat, protože nesnáším když vím, že je má oblíbená série u konce...

Všechny barvy Země si jednoznačně zaslouží všech pět hvězdiček!

Žádné komentáře:

Okomentovat