9/07/2014

Liebster Blog Awards TAG

Náš starý známý TAG se zase jednou dostal i ke mně. Už jsem na něj jednou odpovídala, ještě na B-U a také mne nominoval někdo jiný, takže myslím, že nevyužít tu možnost odpovědět na zajímavé otázky, by bylo zlé. A nebojte nebudu už nikoho nominovat, to bych se asi zbláznila ;). 


Pravidla
1. Poděkuj blogerovi, který vás nominoval.
2. Napiš 11 faktů o sobě.
3. Odpověz na 11 otázek, které si dostal/a.
4. Nominuj 11 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů, aby odpověděli na tvých 11 otázek.

1. Chci poděkovat Lucii Hope, za to, že mne do Liebster nominovala :). TAGů se vždy ráda zúčastňuji, takže ani toto nebyla výjimka. 

2. a) Jsem holka. 
    b) Ráda poslouchám písničky.
    c) Snažím se trávit čas s přáteli.
   d) Těším se až se budu moci něco učit, protože si věřím, že se všechno naučím a dostanu se na školu kam chci. 
    e) Jsem v devítce na základce.
    f) Záleží mi na člověku, který se o mne přestal téměř zajímat.
    g) Moje oči mají divnou barvu, nejspíš šedou.
    h) Nosím tattoo choker.
   ch) Moc mi chybí psaní příběhů, ale poslední dobou je jen málo chvil, kdy dokážu dostat na papír všechno, co chci.
     i) Koukám na haldu seriálů.
     j) Lepím si na zdi v pokoji covery svých oblíbených albumů.

3. 
Jaký je tvůj vztah k eknihám?
E-knihy mi nevadí. Sice nemám čtečku, ale občas si knihy pořídím v e-knihovém formátu, když je nouze. Jistěže mám raději normální papírové, ale díky tomu, že mám tablet si to docela kompenzuju, protože číst jenom v mobilu je zlo, čtečka se mi kupovat nechce a tak to všechno zbude na tablet a jak jsem říkala, nevadí mi to. Tudíž mám k e-knihám vztah vcelku dobrý :).

Bereš si s sebou knihy na dovolenou?
No jasně, že jo! Nedokážu si představit nechat je všechny doma. Vždycky s sebou aspoň jednu mít musím, i když vím, že na čtení čas nebude.

Jaká je tvoje nejoblíbenější kniha a proč? 
Esej o tragédii. Proč? Protože jsem ji četla naposled. (Ten, kdo stojí v koutě reference :) )

Jaký je tvůj názor na filmové adaptace knih? 
Já se to snažím brát s klidem. Vždycky se snažím odlišit film a knihu a díky tomu si povětšinou film užiju. Člověk to musí brát, jako dvě úplně rozdílné věci, aby si užil oboje :).

Nakupuješ raději na internetu nebo v knihkupectví? 
Ráda si koupím knihu v knihkupectví, je to rozhodně dobrý pocit, ale díky tomu, že si povětšinou knihy objednávám po více, si je kupuju na netu. Je to pak docela levnější, ale díky dopravě se to vyplatí opravdu jen v případě vícero knih. 

Jaké je tvé nejoblíbenější nakladateltví?
Těch je hned několik, ale asi Coobo, Knižní klub, Domino, Egmont, Fragment, Jota... asi jsem právě vyjmenovala většinu velkých českých nakladatelství. Ups.

Proč jsi se rozhodl/a založit blog?
Já už vlastně nevím. Jestli by se to počítalo, jako celkově úplně od začátku, tak to byla taková tužba mít taky vlastní stránku. Když by se to počítalo "since knižní blog" tak asi proto, že jsem se taky chtěla dělit o své názory na různé knihy.

Oblíbený žánr? 
Sci-fi, dystopi, drama, thriller, romantika. Ale aktuálně nejvíc takové ty knihy alá tragy-něco. 

Kolik času trávíš na blogu a u knih? 
Na blogu docela málo - poslední dobou - a u knih už docela dost. U knížek to víc než hodina denně bude :).

Posloucháš při čtení knih hudbu? 
Když mám vyloženě nějaký písničky, který prostě musím slyšet nebo vím, že se zrovna tyhle budou hodit, tak jo, ale jinak ne.

Máš nějaký systém na řazení knih v poličkách?
Asi jo, ale sama jsem ho ještě nějak nepochopila :D. Chápu, že mám jeden regál a v něm většinu knih od Cooboo a to je asi tak všechno, co na seřazení své knihovny chápu, jo a ještě ten regál plný Školy Noci a pak už je to opravdu konečná :D. 

To by bylo k Liebster TAGu všechno :). Dál už nikoho nominovat nebudu, protože blogeři, které bych nominovala, už tento TAG dělali minimálně dvakrát, takže by ze mne asi moc radost neměli. 

Vaše Bobulka :)

2 komentáře:

  1. Díky za účast :) Takže Esej o tragédii se ti líbila ? Hodně jsem přemýšlela o koupi, tak jsi mě k tomu zase trochu postrčila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vyfoť mi tu zeď! :3 Pak mi to můžeš někam sendnout :D
    Zajímavé odpovědi a informace. I když jako bych tě neznala dost dobře, viď :) Taky jsem holka :D Ten tatoo choker jsem měla jako náramek, ale roztrhl se mi. A nevím, jinak mě to nějak nebere :D Jinak, tvoje oči jsou modré s bílýma tečkama, a mění na sluníčku barvu. Víš jak ráda bych je vyměnila za svojí blátohnědou? XD
    U mě se teď stalo novinkou, že si strašně moc píšu a píšu, ale pro sebe- a kraviny. Stává se. No a co ty víš, i čtenářům se stýská po tvém psaní, no ne?
    Taky se chci dostat na nějakou školu, a to lepší než gympl :( Ale existuje střední škola scénáristiky? :D

    OdpovědětVymazat